8 sanningar om mig!

  • Pizza sallad är så jävla äckligt
  • jag är ganska bortskämd (menar inte med pengar kanske) men tex städa osv.. jag låter min mamma göra allting. tycker synd om henne, jag kan inte ens bädda sängen eller vika kläder själv hehe
  • jag har svårt att konsentrera mig när något är tråkigt. spelar ingen roll om jag låtsas tycka de är intessant, eller försöker. min hjärna tål typ inte tråkiga grejer haha

  • jag har världens fulaste ärr på handen efter att ha varit lite virrig i huvudet, ramlat och tog emot mig själv på ett krossat glas. mh blod
  • jag är jävligt försiktig o rädd utav mig haha, alla har sina 1000 ärr från när dom var små, och jag har inget. minns bara två gånger jag gjort mig riktigt illa som liten.
  • 2009 och 2008 var de värsta åren i hela mitt liv, förutom sommaren 2009

  • 2010 var de bästa året! (förutom november o december)
  • för typ en månad sen hade mia hemmafest, jag drack onödigt mycket o vaknade upp i min egna säng utan att minnas hur fan jag kom dig. (polisen hade tydligen tagit mig men de minns jag fan inte haha) snacka om chock va?!

    ett års  gammal bild på mig till det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0