och den jävligaste stunden i livet var den när du gick

Jag skämde ut mig så grovt idag på svenskan - jag hade lösa cigg i fickan, jag väntade på att min lärare var och hämtade en bok åt mig. så jag skulle ta upp min penna. vad jag inte märkte var att jag tog upp en cigg istället för penna. sen när han kom med massa böcker åt klassen så räckte jag upp handen med ciggen i och skrek '' JAG VILL HA EN BOK HALLÅÅÅ '' sen när han kommer håller jag fortfarande upp handen med ciggen. och han säger till mig '' ta bort den där från min syn nu, i mina ögon röker du inte ta bort den '' jag fattade ingenting och sen såg jag. asså nej fyfan vad jag skämdes. annars var skoldagen bra, seg självklart.

såhär såg jag ut idag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0